09.03.18 ja ja
Ah, så har man väntat färdigt. Väntat på mat som puttrar och väntat på Våfflan. Ja. Äh. Jag å Våffe har delat på Stellas gamla kläder, det var sådär kul. inte så att vi blev ovänner eller nåt, mest att det inte var så mycket intressant som passade. Men några tillskott fick jag. En nattsärk tillexempel. Mkt användbart. JApp. Så snart Stella får du se mig och Våffe i din skit haha.


Båffe å ja gjorde jympa.

Ja sen har jag ju fikat bort en fyra timmar i eftermiddags, bättre kan det inte bli. Solen, koppen, stolen. Livet är fett.
Soundtrack idag är fantamig Nationalteaterns Livet är en fest samt Skatalites James Bond Theme. 4 sure. 4 real. 4 evva.

Imorgon måste jag städa för jag ska ju ha finbesök snart, Emma kommer också Dan, Åh Dan. Laga mat dricka öl, det är fint det. Kanske ett och annat gitarrsolo också. Måste ju hämta gitarren å se så där är strängar på'n. Love is all around är ju en fin låt vi brukar spela ihop. Synk. Blir fint tror jag. Åh Emma. Åh Dan.

Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Åh Sara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback