09.03.16 on tour '09
Ja. Idag skulle jag plugga och det gick sådär. Jag har skrivit ungefär 13 rader. Har mest suttit och stirrat på skärmen och tänkt på annat faktiskt. Också har jag tagit bussen till Bunkeflostrand och träffat mina eventuella brukar/kollegor/arbetsgivare. Det gick sådär. Jag var nog först på listan kändes det som, men vad jag trodde var en tjänst som inhoppare/timvikarie/vid behov hade blivit en tjänst på 77 procent. Jag sa no way, jag har ett liv också. Eller jag kan ju inte plugga på 100 och jobba på 77 det är ju inte klokt. Men de var i akut behov så om de inte hittar någon som kan gå in på tjänsten behöver de mig så mycket som jag kan. Så vi får se om jag blir rik och utarbetad eller bara fattig och lycklig. Well well. Sen köpte jag strumpbyssor, gröna och lila. Mina blåa gick sönder i helgen och jag vill ju hotta upp mina ben då och då. hehe. *hehe*.

Sen gick jag till sushikocken och hängde lite med Stella och Lutvik och fick smaka sushi för första gången i mitt liv. Det var awsome! Jag har varit en tråkig bakåtsträvare innan, men nu kan ju vad som helst hända! Men det var Luddes fingerfärdighet som övertygade mig att det där kalla riset gick att äta. Mams. Jag och Stella gick hem till Stella och hängde lite. Hittade bilder från 2004, det var roligt och lite hemskt. Tur att man har blivit snyggare med åren. Jag fick två sopsäckar fulla med kläder av Stella som jag och Våffe ska dela på. Roffa åt oss. Plus lite skor och asfula väskor och en del UO women accessories. Woh! Stella is tha man. Kempegrejt.

Plugga var det ja. Just det.

Kommentarer
Postat av: Elly

du ser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback