09.03.14 bright side of life

Jag tror att jag har bestämt mig. Jag ska skaffa en inneboende. Det känns ju rätt onödigt att slänga massa pengar på lägenheten när jag kunde fått det billigare. Jag kan ju nästan halvera mina kostnader, och det hade ju varit fint. Just nu går jag back. Min ekonomsika situation gör mig även lite nedstämd och det är ju onödigt när det finns lösning på problemet. Jag vill också spara pengar för jga måste tillbaka till Indien. Jag vill se hela Indien, resa runt, äta mat, uppleva. Såklart vill jag till Auroville och träffa människor jag föll för, men jag vill inte isolera mig där som jag gjorde denna hösten. Det blir ingen C-uppsats i Indien, tyvärr, pengarna är problemet. Men om jag skaffar en inneboende och kanske får ett av jobben jag har på gång så kan jag åka dit inom en (inte så) snar framtid.


Edo, en mycket speciell person för mig. En vän för livet trots avstånd. Måste träffa honom igen.

Alla tips på folk som kan flytta in (inga drägg) tar jag tacksamt emot. Det får ju bli efter renoveringen, så från 1 maj eller efter överenskommelse. Ett helt rum finns till förfogande, och en trevlig hyresvärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback