09.03.14 boozer or loser?
hej. Jag har faktiskt pluggat hela dan. Dock en aning lågintensivt men ändå. Men lågintensivt ger bättre fettförbränning och det är ju det man vill. Ja jag har en del kvar att göra, som att börja med uppgiften som ska in på onsdag parallelt med en annan uppgift som jag inte får förrän på måndag. Men VFU-rapporten är inskickad iallafall. Den var rolig att skriva. Nu ska jag skriva om ADHD. Kanske jag skjuter upp det till i morgon. Ellen kommer snart och vi ska äta fajitas och kolla på Måns Zelmerlöw när han stretar. Sen skulle jag egentligen ta det lugnt men fru Dåligt Inflytande kom igår med idén om en gratiskväll. Gammal öl och gratis inträde, för bra för att vara sant. Kan inte motstå tror jag. Får se hur jag känner mig efter dineringen. Borde ta det försiktigt så att jag kan plugga i morgon, men vafan. Elly sa att man sällan ångrar sig. Fede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback