09.03.13 Lasse Holm e på teven
Jag har Så ska det låta på i bakgrunden och nyss sjöng de Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna...  Och det får mig osökt att tänka på min fritidspedagog-klass, som nog var den härligaste klassen jag haft. Iallafall hade vi himla roligt, vi lärde oss bland annat den fina låten med Lasse B. Vi lärde oss också att spela gitarr, leka lekar, måla, leka med lera, spela teater och vara bekväma med varandra. Så bekväma blev vi att jag sjöng solo och spelade gitarr med egenkomponerade texter. Utklädd till gris och inför hela klassen. Det var fint. Fina tider. Och det får mig ju att osökt att tänka på Dan, Danosh, Dan the man. Dan, Åh Dan som vi alla flickor blev förälskade i för att han har ett så fint och milt sätt och en underbar humor också kan han ju spela gitarr som en gud. Emma och jag har bestämt träff med honom nästa fredag. Eller Dan vet ju inte om det än, men vi vet att han vill träffa oss. Vi tre har nåt särskilt. åh.

Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Sara, nästa LÖRDAG, inte fredag. ;) Men visst måste vi få tag på Åh-Dan, jag är ju förälskade i er båda två! Åhh. <3

Postat av: Jag

Ja just det! Lördag. Åh Emma. Åh Dan.

2009-03-14 @ 12:36:06
URL: http://fuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback