09.03.09 småtankar
Bytade design, såg nån annan blogg som hade den designen jag hade innan och den såg ju asful och jobbig ut. Lite bättre såhär tycker jag. Bilder ja. jag håller på att lära mig min kamera, hur man tar snygga bilder med blixt till exempel.

Idag har jag vilat mycket på sängen och druckit echinagard för att försöka bota och hindra en uppkommande förkylning. Jag vet inte om jag tror att det funkar. Känns som att en förkylning måste komma ut och kan inte stoppas för då kommer den bara lite senare. Eller? Det är ju så alopatisk medicin funkar. Säger Edo iallafall. Homeopatisk medicin går till roten med problemet och driver ut hela sjukdomen medan alopatisk emdicin bara stoppar och håller tillbaka. Men Edo är ju ganska partisk när det gäller sådana saker. Han är en believer. Tror på massa skumma saker. Som dynamised water (lyckligt vatten). Bara vattnet får lite snurr och lyse och musik så blir det glatt. Men Edo är en god vän och en fin samtalspartner. Allt jag säger får snurr och vi diskuterar det. Vare sig det handlar om eksem, mat, politik eller gud. Allt kan vi prata om. Synd att vi inte kan prata så ofta som vi vill. Som en massa kvälla rpå takterassen.

Snart kommer nog Maggi och kanske Love och vi ska dricka te igen. Kanske också en omgång alfapet. Vilken tur, jag har bakat kladdkaka, då slipper jag äta hela själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback