09.01.07 Ett erkännande eller två
Så.. livet går väl vidare. Min rapport om praktiken i indein är äntligen färdig! Och inte nog med det jag har också gjort en multimediapresentation med tillhörande förklaringar, finfint! Så nu borde jag vara lättad och glad men jag är mest mest mest jag vet inte. Det känns som att nu är det avslutat på riktigt, nu finns det inte mer. Folket där nere lever vidare, de har sitt och jag försöker hänga med i vad de gör men jag får likom inse att det är över, min tid är förbi. Jag ska försöka skapa mig ett fint liv här hemma i stället men åh det är så svårt. Jag känner att jag liksom inte träffar några nya intressanta människor här hemma längre. Alla ska bara ut och supa hela tiden. Fast jag träffade Ellen och Elin i måndags och det var kul, jag visste inte att Elin var en så intressant person, det var kul att upptäcka. Men livet är liksom lite fattigt känns det som. Jag är inte nöjd med min situation.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår iaf vad du menar med att livet är fattigt och att det inte träffas tillräckligt med intressanta människor. Jag vet inte hur man ska vända på det och var man ska hitta de där människorna som inte vill festa, utan vill dricka the och diskutera livet och filosofi... Jag lovar att du blir den första jag berättar det för när jag lyckas knäcka nöten.



Och appropå min dröm, Jaa, det hade lätt kunnat vara IFSA.

Postat av: Elly

Ja, sa ar det val...

Jag lar vara i samma situation antar jag. Tror inte jag kommer finna sa mkt roligt dar hemma, tyvarr.

Louise sa att hon trodde hon skulle grata pa planet hem. Hon har anda sin kille dar hemma, vad har jag liksom.

Men vi fixar det Ulla. Pottery class?

Det ar nog inte sa bajs egentligen, det ar bara som du tror nu. Och det gar mot ljusare tider.

2009-01-10 @ 11:25:27
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback