09.01.18 Mina töser tar mina trosor

Jag har fyllt år. Det var inget särskilt, men mina få och fina vänner var här och vi åt lasagne och drack rövin och ja det var fint. Vi gick till Ludde och jag spelade gitarr för alla och alla sjöng för mig. Våffe och Paulin förklarade att dom älskar mig och det var underbart. De var tvugna att förklara för Erik hur underbar jag är, jag vet inte om han förstod, han känner mig inte på samma sätt som dom. Måndagen innan var jag och Ellen på Slagthuset (!) och hon berättade att jag var fin. Elly skickar sms om att det är roligare att komma hem när jag är här. Fint. Fint är det. Jag uppskattar er, det gör jag. Tusen procent. Jag är så glad att jag har flyttat till Malmö. Jag och Erik var uppe i Blekinge i veckan och jag kände hur lite jag passade in där, hur kunde jag stanna där så länge? Det är inte alls mitt ställe, jag hör inte hemma där. Här är där jag ska vara. Iallafall nu och med de människor jag har runt mig. Jag växer i ert sällskap. Tack.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad glad jag är för din skull vännen! Att du hittat tillbaka och mår bra igen. Hur mycket jag än älskar mitt Blekinge så var det inget för dej. Du behöver Malmö precis som Malmö behöver dej!

Postat av: Anonym

Tack snälla, jag är så glad att vara här. och du är såklart också inräknad bland de finaste, även om du bor lite avsides.

2009-01-19 @ 17:32:26
Postat av: Elly

Aaw, jag sitter har och blir lite gratmild.

Puss.

2009-01-26 @ 02:40:55
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Maria L

Hej Ulla

Kul att du e tillbaka. Har följt dig på bloggen =) När ser vi dig nere på scoutsen igen? Tragiskt nog så är vår minioravdelning mindre än både patrull o senior...3 starka kämpar har vi just nu.

kram

Maria (larsson om du undrade)

2009-01-29 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback