09.01.02 Tillbaka på tronen
I'm back! Fast några läsare kan jag väl inte räkna med efter så här lång tid. Jag skulle kunna göra en resumé. Men det skulle vara alldeles för krävande. Antagligen kommer lite kopplingar til det förflutna att komma här framöver så dt är bara till att vänta och tolka budskapen.

Status just nu: Jag hade räknat fel på veckorna, eftersom jag inte vet hur systemet med vecka 52 resp. vecka 1 fungerar. Så nåsta vecka är vecka 2 och då ska min raport från Indien vara inne. Jag fick panik när jag såg veckonumret på Sydsvenskans framsida men nu har jag lite mer sans och vett. Det får bli som det blir, jag orkar helt enkelt inte mer. Rapport på 30 sidor innehåler inte mycket vettigt men dock är det text. Den ska bara slipas lite. Sen är det mest multimediapresentationen jag är orolig för, men mest för att jag inte kan programmet som det är tänkt att jag ska göra den i. Men jag orkar inte oroa mig. Kraven på mig själv brukar vara höga men kan alla andra så kan väl också jag. Glida igenom lärarutbildningen.

Kommentarer
Postat av: Therese (Jämshög)

Välkommen hem min vän.. Hoppas allt är bra med er där nere i Skaune!!! Ha ha

Postat av: Elly

Det blir bra. Du har fortfarande fatt erfarenheten och den ar inte fyskam, den skriver du ner pa ditt cv ocksa.

Vad ar papper liksom? Och bokstaver?

2009-01-06 @ 12:35:17
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback