09.02.25 nu kan du stiga upp kära vän
bra 1: Jag har fixat praktikplats.
bra 2: Jag har ätit mat.
bra 3: Elektrikerna går snart och jag kan gå ut.

dåligt 7: Nu måste jag ringa flera ställen där jag har sökt praktikplats och säga att jag redan fått tag i en på annat håll.
dåligt 8: De slipar fasaden här utanför så det låter väldigt jobbigt. *trött*

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska gå till sopstationen och köpa en till stol eller om jag ska åka till skopunkten och köpa ett par skor "som plåster på såren".

Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Sv: Så tänkte jag med först, men det är fel. Tänk såhär, att om jag säger - jag har bara fyra årstider att skriva om: vinter, vår, sommar OCH höst. Samma princip - jag har bara fyra ord att säga: bröst, OCH Sarah Dawn Finer. Ordet och räknas liksom inte. Därför har jag rätt! :P

Postat av: Elly

men blogga då

2009-03-02 @ 23:35:14
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Maggi

Jag håller med Elly!

2009-03-03 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback