09.02.23 I just call to say I love you
Jag har telefonskräck. Jag hatar verkligen att ringa till myndigheter och annat skit. Men värst av allt är det när jag ska vara lite till besvär och blir ett störningsmoment för den jag ringer till. När jag ska fråga eller be om nånting och möjligheten finns att jag får ett nej. Nej nej nej. Jag kan ha ångest i dagar och måste skriva upp på en lapp vad jag ska säga så att inte nervositeten lämnar mig i ett tillstånd av tunghäfta. Idag är en sån dag och jag har skjutit upp det hela dagen. Samtalet till en skola som jag vill göra praktik på och jag måste presentera mig och förklara vad jag vill och jag kan få ett nej. Jag har skrivit upp vad jag ska säga och letat upp telefonnumret och nu måste jag bara stålsätta mig.

Hjärtat klappar oroväckande fort och andningen är grund.
Nu gör jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback