08.05.28
Kiss på nosen.
När jag var hos internationella samordnaren på högskolan sa honatt jag var sent ute med att söka visum. Jag snabbt som attan beställde biljetter och skickade in min visumansökan. Idag fick jag tillbaka visumet, fint tänkte jag men grejen är att de utfärdade visumet nu i maj och det gäller ett halvår framåt, till den 22 november och jag har planerat att åka hem den 30 november. Jaha vad ska jag göra nu? Vad händer om man inte har giltligt visum när man ska åka hem? Fan, det här skulle gå smidigt hade jag tänkt. Antingen får jag boka om mina flygbiljetter eller så.. äh jag får väl börja med att ringa till ambasaden. Pratar de svenska där månne? Nä nu börjar jag gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback