08.05.21 långt bort i Indialand
Sådär ja. Idag har jag bokat min flygbiljett till Indien och ansökt om visum. Så nu är det liksom bokat, oåterkalleligt. Jag åker måndagen den 25 augusti och kommer hem söndagen den 30 november. Spännande. Jag har aldrig åkt nånstans själv. Jo till Göteborg, det är nog det längsta jag har åkt ensam. Det är tur att jag och Erik flög tillsammans till Spanien i vintras, så jag vet hur det går till på flygplatser och sådär. Erik var mest moraliskt stöd, det var jag som skötte businessbiten. Fast i Spanien fanns det svenska guider från flygbolaget, så det var inte speciellt jobbigt att göra sig förstådd. I Indien kanske det är annorlunda. Indien ska vara ett väldigt byråkratiskt land har jag hört. Jag tror att det är bra, jag gillar ordning och reda. Kanske gör jag inte det när jag väl är där. Oj vad spännande, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback