08.05.07 en vän lika använd som en gammal servis
Elly blev lite lissen för att jag inte la in bild på henne från i helgen. Jag gjorde det av hänsyn tilll henne och den bild jag hade av henne från i lördags. Men efter upprörda protester kommer den nu.image164
En svettig och onykter Elly med tatuering på handleden, varsågod.

Elly kände sig bortglömd men det är det sista hon är, varje gång jag öppnar mitt köksskåp tänker jag på Elly. Allt som är vackert har jag fått av henne. Så som fina blåa frukostskålar, handmålade egyptiska vattenglas med äkta bladguld, små vattenglas med inte äkta guld men ändå guldiga och lila tekoppar med tillhörande kanna.
image166image168
image167image169

Det är det bästa man kan göra för att bli ihågkommen, köp fina saker som din vän använder varje dag.

Kommentarer
Postat av: Elly

Hahaha! Det gav mig kvällens skratt, jag tycker jag är mer rolig än äcklig. Kanske inte så snygg dock...
Vilka fina grejer du har! Då borde jag ha lika fina i mina lådor i källaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback