08.03.17 word wide
Nu är det dilemmatiskt för mig. Jag har trådar ut lite varstans i världen angående min praktik. Jag har fått svar av Auroville som jag skrivit om tidigare. Av dem har jag fått svaret att jag helst ska stanna minst tre månader för att praktisera i en skola. Jag har kontakat min handledare och fått klartecken på att jag får stanna mer än tolv veckor. Så nu ska jag maila Auroville och säga det och sen maila de olika skolorna i Auroville som jag har fått kontaktuppgift på. Nu har jag också fått svar från en skola i Kingston, Jamaica som är intresserade och ville veta mer. Så dem har jag mailat om mina pedagogiska avsikter. Men hur gör jag ifall jag är välkommen på flera ställen? Hur ska jag välja och hur ska jag förklara det för dem? Om en månad ska jag ha skrivit ansökningsbrevet till högskolan, där jag på engelska förklarar var jag ska åka, vilka mål jag har och vilka ämnen jag ska undersöka. Bäst att sätta igång direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback