08.03.06 Happy valentine
Nya roliga saker:

♣ Vi har fått praktikplats, och dessutom närmare än den förra.
♣ Jag har fått tips om en by, Auroville, i södra Indien som typ har visioner om en bättre värld. Jag har läst lite om den, och de har ordspråket av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov, och som ni alla vet så är jju jag också kommunist så jag kommer flyta med. Och de verkar ta emot volontärer och studenter med öppna armar och det finns en billingual school som jag har blivit tipsad om av en bibliotekarie på högskolan. Jag har mailat byns volontär-center och väntar på svar. JAA!
♣ Jag är nästan frisk.
♣ Jag har läst en del av kurslitteraturen till idag.
♣ Jag ska få träffa mina fina klasskamrater.
♣ Erik ska laga vår bil.

Jag berättar mer om Auroville sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback