08.03.05 life in a list

Roliga saker:

♣ Jag är sjuk
♣ Vi har ingen praktikplats. Vi hade en men blev snuvade på den.
♣ Vi har muntlig examination på måndag som ska handla om något med föräldrar och praktik. Ingen vet.
♣ Jag är sjukt dålig på engelska och vågar därför inte skicka iväg mina brev till utländska skolor.
♣ Det är fint väder men jag är sjuk och kan inte röra mig.
♣ Jag kanske inte kan åka till Malmö i helgen på grund av exan.
♣ Jag var sjuk och Erik var trött igår så vi missade vår tvätt-tid=inga rena trosor på två veckor.
♣ Jag har skitmycket att läsa.


Lite roligare saker:

♣ Jag är på bättringsvägen (tror jag).
♣ Kanske ska till Malmö i helgen.
♣ Jag ska snart äta frukost (dagens viktigaste mål).
♣ Hemma från skolan.
♣ Jag kanske ska utomlands om ett halvår.
♣ Jag har fått samma sommarjobb som förra året.
♣ Jag har fått paket på posten.


Kommentarer
Postat av: Elly

Nooo! Inget Malmö! Jag dör. Jag har sett fram emot det länge. Du står med VERSALER i min kalender.
Buhu.

Postat av: ulla

Hanni! Klart jag kommer till dig! Men jag tror att jag borde undvika att supa en massa faktiskt. Så att söndan går att plugga lite på. Jag får se idag i skolan om jag får svar på hur mycket jag ska göra. Puss sötis jag kan inte svika dig så!

2008-03-06 @ 06:54:51
URL: http://fuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback