08.06.03 mitt sommarlov
Idag, ja från och med idag är jag befriad från åtaganden. Idag har vi haft uppsatsseminarium och det enda vår examinator hade att säga var Grattis till en välskriven uppsats. Hon hade i stort sett ingenting att anmärka på. Våra opponenter sa att vi behandlar intervjusvaren på ett respektfullt sätt , och visar prov på en kompetent analytisk förmåga. Dessutom sa vår handledare att jag hade fina kläder. Ja det var lite balsam för egot, lite glidmedel för självkänslan, härligt helt enkelt tyckte jag och Emma. Emma, min kamrat och ständige skrivpartner, vad jag kommer att sakna henne nästa termin. Kanske ses vi något i sommar.
Min sommar som förhoppningsvis kommer att innehålla
Älskog
Utflykter med Erik
Spa med mamma och Jenny
En Stockholmsresa med going
Lite Malmövistelse
Någon grillkväll kanske
Mina underbara underliga ungdomar som jag jobbar med
En massa skönlitteratur
Sol och bad och lite regniga filmdagar i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback