08.07.04
I går var jag och min man i Malmö. Vi åkte båt och mamma tog kort med konstnärlig horisontlinje. Vi fikade med min mor på Värnhem och sen tittade vi på en lägenhet som vi har andra tjing på. Jag vet inte om man kan ha andra tjing på något men vi var iallafall nummer två på listan så det är bara de som är nummer ett som ska tacka nej för att vi ska få den. Den hade spegeldörrar och högt i tak, rundade väggar och rutiga förnster, tegelfasad och mysig innerdörr. Prima! Nu får vi inte hoppas på för mycket. Vi var tvugna att skicka in massa inkomstintyg idag, det var jobbigt. En annan bra sak är att jag idag fick tillbaka mitt pass med ett giltligt visum. Finemang. Nu är mitt hjärta lite lättare. Vad som är tyngre är att min man är ifrån mig i dagarna tio. Ensamsömn är dålig sömn, men att sova på en trång madrass i mammas vardagsrum är inte heller någon skönsömn.
(Mannen till vänster på bilden har ingenting med texten att göra.)

Kommentarer
Postat av: Elly

Hej! Jag är också dålig på att vara själv. http://lugn.wordpress.com/2008/07/06/modig/



Du kan sova hos mig! Jaa!

2008-07-07 @ 10:22:56
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback