08.01.25 plusminusnoll
Hej! Idag har jag gått i skolan. Ja det var det. Imorgon ska jag till Malmö och träffa min kära vän Ellen, det ska bli skoj. Jag kanske ska baka och ta med mig. (Om du läser detta Ellen, så har jag inte LOVAT nåt, jag skrev kanske.) Det beror på när jag är i Malmö, jag tänkte att jag skulle gå till Grays och kolla om de har lite roliga strössel.
Ikväll ska jag kolla på en film kanske och äta chips. Nu ska jag äta en sånhär:
image126
Jag har faktiskt simmat tre gånger denna veckan plus att jag varit på djupvattengympa och aqua kick box. Så jag får äta en kaka, fast Erik säger att det är plus minus noll. Men det skiter jag i just nu. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Elly

Shiiiet! Vad du bakar. Jag blir avundsjuk!
Vi kan ses och baka någon dag. Och du ska få din födelsepresent. Sugen?

Postat av: Jag

SKITSUGEN! Jag skulle göra mintchoklad idag men de hade ingen mintkrokant på ica. och inga mintkulor heller så jag sket i det. Jag har köpt en sprits!

2008-02-01 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback