08.01.17 pizza, party och popquiz
HEJ! IDAG ÄR JAG GLAD.
Imorgon är det klassfest! och jag har gjort världens roligaste musik-quiz med världens mest långsökta frågor! JA! tillexempel såhär:

Låt 14.

Vad heter artisten? O-zone

Vad heter låten? Dragostea din tei

Vad heter det kolvätebaserade ämne som förr fanns i kylskåp men som ger negativa effekter på ozonlagret? Freon

eller denna:

Låt 12.

Vad heter artisten? Iron Maiden

Vad heter låten? Bring your daughter to the slaughter

Vilket stort svenskt charkuteriföretag har en del av sin verksamhet i Kristianstad? Scan

Åh vad jag är bra!! En del frågor handlar om klassen och kursen haha mina mates kommer tycka att jag är ännu konstigare än vad de trott. Det ska bli kul kul. Vi ska äta familjepizza och leka roliga lekar för idag slutade vi kursen och på måndag ska vi inte gå i samma klass längre. Så det blir en bra avslutning, hoppas att det blir mycket skandal!

På lördag ska jag till Malmö och ferra med Våffe, det ska också bli nice, fett nice! Kanske Stella också ska med, nice! Hoppas jag orkar med två dagar i rad, jag är inte riktigt van vid det.

Det enda som är tråkigt med i morgon är att mitt sista tåg hem går 22.46. Rolig tid att åka hem. Om jag inte kan ordna skjuts eller sovplats har Sofia erbjudit sitt hem till mig. Fast hon bor ju i Hässleholm så det blir en bit att åka. Well hellre det än att åka hem tidigt eller promenera ensam i Kristianstad till nio på morgonen. Kanske är någon kyrka öppen. Det är det som är värdelöst med att bo här, att förbindelserna är dåliga. Eller förresten är nästan allt värdelöst med att bo här.


Kommentarer
Postat av: Elly

Men du har skogen! Och en sjö. Jaa.

När åker du hem igen? Jag tror jag ska på dejt på fredag, det är nog min första. Vi kan prata om det när du kommer ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback