skoträning
image133
Dessa skorna hittade jag på H&M i Kristianstad, jag vet inte, jag gillar dem, men kommer jag använda dem? Jag har förviss presentkort, men det är ju pengar i vilket fall. Jag önskar att jag hade haft stil så jag kunde se avslappnad ut i höga klackar. Men jag kan inte gå så bra i dem, Erik säger att jag går som en man. Vi hade klackträning hemma häromdan, Erik instruerade med hjälp av videor från Youtube, och jag fick försöka skärpa mig. Rak i ryggen, spänn de nedersta magmusklerna och var avslappnad i benen. Snacka om kroppskontroll. Erik gnällde och frågade om jag visste hur en rak linje såg ut. Jag önskar att jag hade ett par pumps i storlek 43 så han kunde visa "hur enkelt det är".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback