08.02.17 no need to fantasize

Igår hade jag jättetråkigt hela dagen, jag hade inte ens lust att plugga. Och det brukar jag ha lust med. Jag vöntade hela förmiddgaen på att min kära pojkvän skulle vakna, och när han vaknade så kom Sebastian och sen gick dom iväg för att laga en bil. Jag satt precis här där jag sitter nu. Och hade skittråkigt. Tillslut beslöt jag mig för att gå ut lite, så jag gick ner till Erik och Sebastian, då hade de precis eldat upp bilen. Dom skulle svetsa lite på undersidan av bilen, men inne i bilen fanns det tydligen inredning som mattor och säten som råkade ta fyr av svetsvärmen. Ja sen var det släckpulver i hela bilen och lite sot. Jättefint. Sen började det snöa (ja, jag trodde också att våren skulle komma) så jag gick hem. Men vi hann bestämma att vi skulle träffa Sebastian och Sladjana lite senare. Så det gjorde vi, och inte bara dem, utan även en pizza, en läsk, Tess och Milos. Jag hade ont i skrattmusklerna när vi gick hem. Ajajaj Olofström är inte så hemskt alltid.

image139


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback