08.02.12 Härligt!
Men idag har varit en så perfekt dag!
Först träffade jag trevliga människor på bussen och tåget, på tåget var också konduktören en riktig glädjespridare, han utbrast i varje vagn med sin gladaste Jamaica-engelska "Nypåstigna!!" och pratade med alla och sa "Lovely!" när han klippte biljetterna, åh vilken härlig människa! Alla drog på smilbanden.
I skolan hade vi en humoristisk föreläsare och en intressant föreläsning, föreläsaren fick in folk i samtalet och visade med massa bra exempel musikens mångfald. Han var positiv! Dessutom spelade han Timbuktu som jag kunde dansa till! Lunchen var det enda som inte var så bra, min mat var ogod. Men sen hade vi ett roligt och lättsamt seminarium, våra seminarieledare försöker alltid göra det spännande för oss, det är mycket bra! Sen åkte jag hem med bra sällskap igen, dock utan den glädjespridande konduktören (tågvärden?). Hem till pannkakor (!) och iväg till simhallen. I simhallen spelade de bra musik och jag orkade simma två kilometer! Strongt! Väl hemma laddade jag ner ett bra album, härligt! Jag dansar lite i lägenheten här faktiskt. Nu mår jag nästan bara bra!
Många ! idag, men det är så jag känner mig! Lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback