08.02.01 Massa Masha
Masha Masha, jag drömde om Masha. Jag drömde att jag var het på Masha och att jag följde med henne ut på en ridtur med hennes vackra hästar. Jag tror inte att Masha har några hästar, och om hon nu har det så är inte risken så stor att jag skulle få rida på dem. I drömmen hade jag inga ridbyxor, bara ett par mintgröna och vita randiga plastbyxor som såg ut som korrugerad plåt. Mmm de var fina. Men Masha var snäll och lånade ut sina ridbyxor till mig så vi kunde rida iväg. Det var inga cupcakes med i drömmen så jag vet inte varför Masha var med.

Kommentarer
Postat av: Elly

Hahaha. Du är ju sjuk på riktigt! Du måste berätta det för henne!

Postat av: jag

Haha nä det vågar jag inte, hon skulle ju tro att jag är värsta stalkern! Och det är jag ju inte, jag gillar bara att läsa hennes bloggar och skunkdagbok och sådär..

2008-02-01 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback