08.04.18 Korv och kärlek
Pust. Idag var sista dagen på praktiken och jag har blivit kramad och nu är jag helt slutkörd. Urkramad. Erik har åkt till sin mamma för att bygga staket med sin pappa. Jag är hemma, klockan är halv fem och jag är redan uttråkad. Det hade varit roligare att jobba denna helgen, roligare än att vara själv hemma i dunkla Jämse. Förra helgen hann jag med jobb, fest och en runda med bilen i skogen. Denna helgen ska jag nog städa. Fast det är så stökigt här och jag är så trött så jag vet inte om jag pallar. Det får bli rycket i morgon, som Sandra skulle ha sagt. Åh det är inte kul att vara själv i denna hålan. Inga pengar har jag heller. Hur ska jag få helgen att gå?

Såhär fint hade vi det förra helgen.
image151
Korv och kärlek

Kommentarer
Postat av: Elly

du kan bjuda grannarna på cupcakes.
du kan göra storkok med billiga råvaror.
du kan rensa garderoben (fast risken är att det blir mera stökigt då)

Postat av: Jag

Bara för att jag bor i en håla betyder det inte att jag är kompis med mina grannar!

2008-04-21 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback