08.04.14 blogg på blogg
Mr Mode säger att det är ute att blogga. Mr Mode är min boyfriend och han har koll på vad som sägs på radio. Och allt som sägs på radio är sant. Jag bloggar och jag läser lite bloggar, men mest kollar jag på bilderna. Innan var jag lite kär i Masha som har koppkakebloggen och en pysselblogg och lite andra bloggar. Men hon har typ klippt sig och skaffat sig ett jobb så hon har inte tid med varken pyssel eller bak. Nu är jag mera kär i E som skriver Fula Flickors Renässans. Hon har fina bilder också är hon ganska smart och kaxig och ändå lite ödmjuk tror jag. Också gillar hon kolorerade strumpbyxor precis som jag. Med självdistans. Renässans.

Kommentarer
Postat av: E

Hej! Såg länken till mig via min besökspryl! Ååå tack för att du gillar min blogg! Det är så kul med nya läsare. Jag blir så smickrad å glad av ditt inlägg! Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback