07.09.09 tommy tält och trygghet
well well well vad har vi här då? En som inte är bakfull längre. För dagen.

Elly och Lang följde mig till cyklen igår. Innan dess var vi på Tommyboda 07, och det var årets roligaste festival. Partytält, kallt, öl, korv, skabb, en stor bajamaja (jag tror han som ordnade festivalen bodde i bajamajan..?).
Vi fick tillochmed festivalarmband. Helt underbart!

Tommyboda 07: the pics 
image37
Festivalarmband!


image36
Festivalstämning!


image38
Festivalfolk!

Innan Tommyboda var jag och Elly och drack öl och innan det var jag och Elly och drack öl och åt mat fast då hade vi sovit imellan. Ja i fredags satt Elly och skvallrade en massa, hoppas hon blev tömd på det viktigaste. Det var interesting.
Nu är jag back i Jemse och en distans får mig att tänka varje gång jag är borta här ifrån. Men det är bra, jag ska inte fastna. Inte någonstans. Trygghet sitter inte i staden eller på landet. Tryggheten måste finnas i mig själv. Men snart kommer min närmsta trygghet hem till tryggheten i lägenheten i Jämshög och då ska vi vara trygga hos varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback