07.10.07 Magnus

När de spelade Magnus Ugglas senaste Pärlor åt svin på radion för en stund sen var jag tvungen att dansa. Och låten gav mig gåshud. Hahaha Det tar emot att erkänna det men jag är nog lika såld på Magnus Uggla nu som jag var när jag var 4 år 1989 och fick kasetten 35-åringen i födelsedagspresent.



Min kära Magnus.

Han har en ganska rolig
blogg med massa tävlingar, just nu håller han på att åka runt till främmande människor och har singstar-tävling. När han var med I Babben & co på tv var det en snubbe som hade vunnit en av hans tävlingar som fick vara med i bandet bakom Uggla.
Han verkar ha ganska långa dagar. Vad gör man när man är rockstjärna och inte sjunger? Han verkar sitta hemma för det mesta eller vara ute och festa. Vilket liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback