07.10.04 vackoor
image55
Flottigt hår och snor i näsan. Ville bara visa det.

Idag är skorna lite lättare, jag behöver bara komma ut för att saker ska reda sig. Jag blir så sjukt nere av att sitta inne och plugga hela dan. Som igår. Vilken deg.
Idag orkade jag hur mycket som helst. Jag har varit hos Sandra och ätit kilon av vitt bröd, skrivit några planeringar och blåst såpbubblor. Vi jobbade tillochmed över för att prata om praktiken och våra ambitioner. Dom är skyhöga. Eh.
Sen åkte jag hem och glömde bort vår tvättid och körde till Karlshamn istället för att titta lite i affärer. Hittade en fin stickad klänning från Koola Anna (jag vet att jag är hopplöst ute, och att Elly tänkte på stickade klänningar redan förra året vid den här tiden. Men trenderna når inte lika snabbt upp hit, det är trots allt längre till Paris och Milano härifrån än från Limhamn) men den var inte smeksam för min figur. Den krävde en midja som jag saknar. I Karlshamn handlade vi även på Citygross och det kändes nästan som att jag var i Rosengård men ändå inte riktigt. Nä inte alls faktiskt. Jag köpte en ekologisk proviva som inte finns på Willys i Olofström, det var kiwi och päronsmak på den och det låter sjukt äckligt men det kan det vara värt eftersom det är den enda provivan som är ekologisk. Köpte också ekologiska ägg som inte heller finns på Willys. Jag glömde köpa mjöl som var det enda som stog på inköpslistan. Erik köpte naturgodis för 88 kr (!) som vi krängde på vägen hem för att undvika blodsockersvängningsbråk. Det funkade sådär. Nä inte alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback