07.10.03 lock och pock
Idag vill jag bara gå och lägga mig med täcket över huvudet. Jag har gjort ansats till det ett par gånger men min pliktkänsla är för stark. Skolböckerna kallar men lockar inte alls. Allt känns bara värdelöst.
Igår träffade jag Jenny i Kristianstad, vi åt thai-mat och sen fikade vi och pratade en massa. Avhandlade viktiga ämnen. Jag älskar verkligen min syster, synd att jag inte kan säga det till henne, vi gör inte sånt i vår familj. Men vi tyckte att det var kul att träffas iallafall och det är viktigt. Jinni Jinni.

Usch och tvi. Ups and downs. Jag känner mig verkligen nere på botten idag så jag överväger att göra ett nytt försök att dra gamla sängkläder över mig. Men jag får ångest då för att jag inte gör nåt. Och läser jag får jag ångest över det. Jag får ångest av det soliga vädret som får mig att känna mig dålig för att jag sitter inomhus. Jag orkar inte ta en promenad.

image54
En lockande syn

Kommentarer
Postat av: Elly

För livet är underbart.
Men nästa helg kan vi väl gå i stan som tjejer gör? För det var länge sen jag gjorde det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback