071130 mina kära barn
Mina barn mina barn jag och mina barn jeeej

Idag var sista dagen med mina barn. Tråkigt trist ledsamt. Men ändå helt okej. Man blir ju rörd när man får fina omdömmen, lovord och presenter tillochmed från föräldrarna. Massor av teckningar och ett avskedsbrev (mina parenteser):

"Till skonegen (skåningen, det är jag) och Sanna (det är Sandra som som barnen tycker är lik Sanna Nielsen)! Från Moa T

Hej skonsken och sanna! Jag kommer att sakna
er jättemycket. Gamla get (det är jag) du har jättefina
kläder och det har du ochså sanna.
Kan ni hälsa på oss? Det vill jag jättemycket.
Kom till oss igen!
Hejdå
Från Moa T"

Också är det en liten smilie ritad med sur mun där det står "Moas min" och en pil.

Hon går ändå i 4an så ja, vi är väl populära i alla klasser. Men de kommer inte att sörja så länge, om några veckor har de glömt oss igen.

Goda omdömmen från min handledare också, idel VG i mina omdömmen, gitt! Tony kommer jag med att sakna för han är en trevlig äldre man med lättsam humor och ett mindre allvarligt sätt att se på sitt yrke. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback