07.11.16 flight 1 to Alicante
Äntligen!
Kanske det blir en resa ändå över nyår.
Turerna har gått såhär: Först tänkte vi ta en restresa till nåt varmt, men vi nöjer oss inte med gran canaria utan ville ha något mer spännande. Sen drog Erik plötsligt in sin mamma och vi skulle åka till Afrika, Indien, Egypten och det kändes dyrt och en svärmorsresa var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, snarare en kärleksweekend. Så  vi la ner det helt. Vi la ner allt helt. Sen kom vi på att Eriks farmor och farfar har hus i Torrevieja i Spanien, och där kan vara 25 grader på vinter om man har tur. Dessutom behöver vi inte betala hotel och vi kan göra vad vi vill där nere och ibland kan vi få middagen serverad på kvällen när vi kommer på kvällen eller så går vi ut själva och äter. Jag vill det! Men jag vet inte var jag ska hitta flygresa ner, kan någon hjälpa mig?! Jag har bara flugit en gång till Mallorca när jag var sju år.

Kommentarer
Postat av: Lofis

Gå in på ticket. Där finns de flesta flygbolag. De brukar fixa det mesta. Säg bara vad du vill ha så får du det! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback