07.11.12 bebi bam!
Shit. Jag fick nyss ett sms av Fredrik. Jag kan inte fatta att bebisen kommer om 2 veckor.  Undrar om Hanna fattar. Det lär kännas iallafall. Magen lär ju vara stor som ett hus. Fast jag träffade Hanna i augusti och då var hon ändå i 6 månaden och det syntes knappt på henne. Bebis i magen, det är helt ofattbart. Det var ju nyss vi var på pizzerian och lyssnade på hårdrock känns det som. Alltså kvällen är bebbe blev till. Shi den. ja jag säger då det, snart får det nog vara min tur. Jag har aldrig ens hållt i en bebis, jag måste ju få prova lite hur det känns nu när Caesar kommer.
Min bästis från lågstadiet är också med bebis, dom ska ha i mars men hennes mage är ju Giant. Nu börjar det krypa närmre, man kommer aldrig ifrån det, det kommer att söka Dig också. förr eller senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback