07.03.15 läsa lite pedda
Ingen i hela Olofström har haft internet sen igår eftermiddag. Det är ganska coolt att tänka på. Men det var lite otur för mig för jag hade tänkt anmäla mig till sommarkurser och det var sista dagen idag. Men som tur var så gick det igång till slut så jag har anmält mig till
Bild - Grafik 1 (1-20) 5 p
Konflikter och mobbning i skolan och arbetslivet (1-5) 5 p
Faunistik och floristik (1-20) 5 p
I fall jag inte får sommarjobb alltså. Hellre läsa än intima Invima. Och att plutta lite i bild är ju bara kul och inte alls jobbigt.

Imorgon ska jag till Sölvesborg och umgås med mitt band, fast vi ska inte repa, vi ska bara diskutera. På lörda kanske vi ska repa och dricka lite bärs men jag får se.

Förra lördagen var jag och min kära Erik nere på Pizzan med Hanna och Fredrik och hade hårdrockskväll. Fourever spelade och försökte överrösta och stjäla uppmärksamhet från melodifestivalen. Det gick rätt bra faktiskt. Och cet var kul med. Sen hade vi efterfest. Det hade jag aldrig i Malmö. Kool. Jag tror jag är fast i Blekinge. Jag är nämligen helt såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback