07.03.12 hon kommer med solsken till mig
Idag är en sån dag när jag vill sitta på en uteservering med Våffe, ta 2 öl och en väldans massa cigaretter, sitta där i solen trots att det är måndag och analysera sönder saker. Det hade jag velat göra idag.

Folk som röker får mer motion och friskluft än ickerökare. På tal om röka alltså. Jag tänkte på trappor ner ut och röka trappor upp trappor ner ut och röka trappor upp. Tur att mina klasskamrater är rökare så jag också får motion och friskluft. Fast idag är väl alla människor utomhus i sooolen. Jag stod på min (franska) balkong idag och tittade på sooolen. Termometern visade på 20 grader. Jag blev euforisk. (synd att jag inte vet vad det betyder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback