07.03.03 dressed for fuck
Jag var påväg att åka till Malmö för att äntra Våfflans dressed for fuck-party. Men hon ringde och förtäljde att det inte blivde något pardy. Bull. Dom skulle ut istället men jag känner att jag är för fattig för att åka ner till Malmö (67 kr) och gå på kb, (80 kr) dricka öl (42+42+42+42....) och sen åka hem igen (67 kr). Bättre jag tar det när jag är i större behov av en pardynite. Var nere förra helgen på KB med Waffer, Stället och Phattilappen. När jag känner KB-abstinens nästa gång kan jag åka ner och ta det då. Och nu kan jag lämna tillbaka kroppsstrumpan (296+39 kr) som jag hade tänkt ha på mig. Istället ska jag köpa denna klänningen (559 kr):

akvarellkl?nning

Och då ligger jag ändå på plus (158 kr).

Lördagkvällen ska istället ägnas åt melodifestivalande, hockeyspelspelande och säkert en hel del domino rally med min käraste pojkvän och hans kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback