07.01.11happy birthday to me, the lonely fuck
Igår var inte en horribel födelsedag.

Jag fick (kronologiskt stigande ordning):
Sms från pappa. Med rim.
Sms från mamma.
Puss och kram och grattis från Erik.
Elräkning.
Interneträkning.
Besked om att a-kassan har höjts och hur man ska betala in i fortsättningen.
Besked om att min tandförsäkring har gått ut.
Telefonsamtal från Jenny.
Telefonsamtal från mammi.
Veta att Eriks present var bland annat att vi ska flyga i ett litet flygplan över Blekinge. Cool.
Veta att Eriks andra present är i St Herrestad.
En chokladbakelse på kondis. (Fast jag betalade själv och bjöd Erik på en också.)
Telefonsamtal från pappi.
Sms från Elly.
Besök av Fredrik.
Sms från Carro.
En god middag tillsammans med Erik.
Ett ligg.
Sova.

Tack för att ni gjorde min födelsedag minnesvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback