07.12.20
Jag måste vara lite hjärntvättat för inatt drömde jag om Ellys blogg. Hon hade skrivit ett så sjukt långt inlägg, jag kommer inte ihåg vad det handlade om, men jag kommer ihåg att Erik blev sur för jag inte gick och la mig. Inlägget var så långt att jag nästan inte orkade läsa färdigt. Och nu på morgonen visste jag inte om det hade hänt, så jag fick gå in och kolla, men Elly hade inte skrivit nåt sjukt långt.

Idag är det sista filningen på skolarbetet, sen ska jag förbereda min avresa. En väska ska till Siv och Gösta som ska transportera den ner till Skåne så den slipper åka tåg. En annan väska ska innehålla julmiddagskläder, julkonsertkläder, födelsedagsfikakläder och julaftonskläder. Kanske också träffakompisarkläder. Den ska jag ha med mig ner till Malmö i morgon. mmm också handbagaget, vad ska jag ha där? Tandborste och pass. Pesetas.

image115
Juleträdet får inte följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback