07.12.18 Kära Kulturbolag
Jag var på KB i lördags. Det var inte alls meningen, jag skulle bara hem till Alle och dricka två öl men först träffade jag Linus och sen gick vi till Alle. Han tog med oss på glöggfest i ett blommigt kök där vi fick danska saker att äta och dricka. Sen ville Våffe träffas så då tog vi oss till Ölcaféet där hon och Phlin var. De tvingade med mig till toaletten och KB. Tur var det, för det var ball. Jag fick massa uppskattning och där var en massa märkliga människor, bland annat den tyska killen som Elly och jag hängde med på Stellas maskerad, han spelade luftgitarr. Ja sen var där en man som dansade pekfingerdans på scenen. Själv dansade vi armbågsdans, det var Pauline som lärde mig och Våffe den för att vi skulle vara sexiga, men jag tror inte att vi var så sexiga alls faktiskt. Jag brukar ha en förmåga att dansa väldigt orginella danser faktiskt. Fast jag har dålig fantasi så jag brukar titta på hur andra dansar och så att säga inspireras. Pauline tyckte också att det var en bra metod.



image112
Fet förfest.

image113
Toabilden. Pauline hittade en liten toa till sin lilla rumpe. Hjärtat har jag ritat, det är ingen riktig tatuering.

image114
Armbågsdansen

Sammanfattning: Det slår aldrig fel, KB is the place to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback