07.12.13 intörnätt
Hej jag heter Sara och jag använder inte MSN messenger. Ändå ploppar det alltsom oftast upp konversationsfönster från olika gamla kontakter. Jag kan svara men jag kan inte öppna själva fönstret där man ser vilka som är online. Jag kan inte logga in och inte logga ut. Nu har jag tillochmed avinstallerat programet från datorn och trodde att jag var av med problemet, men icke, idag ville Alle prata med mig. Och jag kan inte logga ut, det är det värsta. Folk tror ju att jag dissar dem när jag inte svarar fast jag är online.

Kommentarer
Postat av: Elly

Hahah, fan vilken bra bortförklaring. Och på bloggen och allt, klockrent! =)

Postat av: Jag

Men herregud det är ju sant!

2007-12-14 @ 14:17:38
Postat av: Elly

Aah, grymt att hålla kvar vid din story.

2007-12-15 @ 20:59:02
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback