07.12.13 gott och väl
Helt ärligt så har jag inte så mycket att göra. Jag, Sara, som hade panik i måndags när jag kom hem från skolan, har nu saker och ting under kontroll. Jag har skivit min del av mattearbetet, det ska bara revideras på måndag utifrån de andras synpunkter. Ja och oppositionen på Tanjas rapport i svenska har jag skrivit och behöver bara gå igenom vad jag ska säga i morgon. De andra rapporterna har jag läst och kommenterat, ska läsa dem en gång till för att sätta mig in riktigt. Sen är det den pedagogiska plattformen (plattskärmen höll jag på att skriva, undrar om en plattskärm kan vara pedagogisk) som jag började med igår, har skrivit typ tre sidor i flödestext. Arbetet ska omfatta högst fem sidor, så jag ska skriva lite till och sen killa mina darlings. Men jag har nästa vecka på mig också, så jag tror det är lugnt. Jag tror att jag ska unna mig själv lite tryffeltillverkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback