07.12.10 uppror
Min mage är i uppror. UPPROR. Värre än 21 april 2003.
Sista inlämning på Svenskarapporten var i dag klockan 08.00. Jag hade som sagt ledigt fredag och lördag och hann finslipa det sista i går. Fixat och klart. Sen i morse hade vi mattetenta, det var lugnt liksom, det gick inte att plugga till och nivån var nians matte. Syftet har jag inte förstått. Men det gick bra tex du har siffrorna 1,2,3,4,5,6 och ska bilda två tresiffriga tal där differansen är så liten så möjligt. Inte så svårt eller hur, jag har dessutom läst matte C så jag borde vara godkänd. Well sen var det en massa pladder om matteuppgiften, men allt kändes lugnt liksom. Lite småsaker och sen kunde jag åka på semester i lugn och ro. MEN då kommer vår kära Björn och berättar att vi ska skriva en pedagogisk plattform till den 28 dec. Jag trodde lugnt att den skulle vara inne ungefär den 10 januari. Men vi fick uppskov till den 4 januari, dagen efter jag och Erik kommer hem från Spanien. Vilket betyder att jag måste skriva både mattearbete och platformen denna vecka. Yippekayey!! Magsår nästa!

Kommentarer
Postat av: LillyEllen

Ack, det är inte lätt när det är svårt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback