07.08.13 night at the cornershop in Jämshög
Jaha. Vad händer på ett boende för handikappade ungdomar klockan 20 över 4 på morgonen? I Jämshög?

Till exempel så städar jag ett badkar
bajsar
kollar på konstiga filmer på teve så som Argentinsk musikfilm från 1998.
lagar laxgryta med äpple och curry för första gången i mitt liv.
kissar
släpper ut spindlar
dödar flugor
lyssnar på Bono feat the Corrs på radio, where do you go when you're lonely
dricker vatten
tittar i kylskåpet efter nåt gott så som chokladbollar eller vetetuben
äter kakor dricker te

jojo det finns mycket att roa sig med

Jag vill hem till min säng och min pojkvän sova sova säng säng säng

och snart börjar skolan äntligen och böcker för tretusen kronor jajjemän. Kul att läsa och lära. Jag tror att ajg ska kolla på en video med teckenspråksundervisning nu. Det kan vara lagom sövande. Ska bara sopa golvet och svabba sen har jag fria timmar fram till 7..zzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZZZZ

Jag älskar det här jobbet på dagtid. Förutom när jag blir misshandlad.
Men tösen blir snart trött på mig så många turer jag drar ut henne på och en alltid lika nyttig fikakorg.

image34
wow this is fun

Det är jag till höger såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback