John Dewey vs Fredrik och Hanna
Hej.
Idag igår har jag msn-pratat med min kompis Elly. Hon var rolig och sa att jag skulle ta med te och glatt humör på hennes party. Hon menade inte så men det var kul. Så har jag också msn-pratat med min före detta kompis Max, han är märklig men rolig så som det var förr. Så som det var förr. Då. På den tiden. Innan drömprisen red in med sina medeltida kalsonger i mitt liv.
Han är underbar visst är han det men livet ser inte ut som det gjorde innan. Vad trodde jag egentligen? Att allt skulle vara sig likt +plus+ pojkvän/sambo/livskamrat? Haha dummare får man leta efter. Omogen, oerfaren och högljud var jag. Det har jag fått äta upp många gånger om. Förlåt alla! fan vad jag är dum i huvet

John dewey
Klok man men inte min typ

Idag idag har jag varit hemma och pluggat. Det går inget bra, jag försöker verkligen ta till mig det men det går inte in. Dewey (se bild) han är en man med många tankar. Och de ska man ha koll på. Sen finns det en bunte med andra böcker som man ska särskilja och jämföra osv osv bla bla. Visst, det är intressant men jag har tentastress och jag har fått ett papper med eventuella tentafrågor och jag tror inte att jag kan svara på en enda. Jag borde sätta mig med det nu visst borde jag. Men jag känner mest för att gå ner till Fredrik och Hanna och dricka te och ha mysig pratstund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback