Dewey vs Gudrun
Ja jag fortsätter väl med Cargren/Marton. Fick reda på igår att vi ska ha hela boken och inte bara en tredjedel som vi först fick veta. Inte så bra. Så jag ska sätta igång nu.
   I fredags kom 
Gudrun Sjödén-katalogen. Bra. Men dåligt för mitt pluggande. Det är också dåligt att jag ska in till Krischan en dag för att handla present åt min Elly, eller det är kul men det är dåligt att jag tar tid från mitt pluggande och att jag inte riktigt vet vad jag ska köpa. Hon önskar sig en stickad klänning sa hon och jag vet att det är för att hon inte hittar en själv och inte orkar leta mer. Få se om jag hittar nåt på denhär sidan av landet  annars blir det nåt annat. Det ska bli kanonkul att åka till Malmö och treffa Elly. Ellen kunde inte komma för hon skulle passa sin mamma, låter som en dålig ursäkt tycker jag. Men jag vet inte. Förra gången skulle hon passa sin katt. ja.
   Samtidigt som Ellys pardy är det haloweenferre hos Nilles kollektiv, hade varit kul att droppa förbi om det finns tid. Kanske passar på att hälsa på Maxi också när jag är nere, han ville visst träffas.. om jag vågar. Fast om jag känner oss rätt blir det inte så.

Är lite sugen på en vacker sko inför lördagen. Vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback