the five biggest

Har inte varit hemma en enda helg på två månader tror jag. Det börjar bli lite tradigt. Ska till Malmö i helgen igen, handla juliklapps och baka med mammsen. Träffa pappi och Jinni med hoppas jag. Ska ringa Ellybelly och fråga om hon vill gå i stan med mig på lortak. Det är Eriks fel dethär, han ska bara ut och resa hela tiden vildingen. Nästa helg ska ska ska jag va himma i Jämse, så måste det bli. Då ska jag och Erik göra nejlikeapelsiner och kanske baka en pipparkaga eller åka till Karlshamn på utflykt. humma.

Tenta på fretak. Hoppas mina Malmöklasskamrater vill fira det på kvallen med mig. Det hade varit skoj. Vi får se. Nu ska jag plugga the five biggest ideas in science. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback