konspirerad
Hola
Tentan gick skitbra tror jag, det känns iallafall så. Och jag och Carro ska konspirera så att vi får jobba ihop. Kräver lite extra pendlande till Malmö men det får det vara värt. Är lite sugen på att skriva om dyslexi (Erik inspirerade mig) eller autism eller mutism. Frågan är vad Carro är sugen på, men hon är i vilket fall lättare och bättre att ha att gör med än dryghanna. Jag ska säga till Per-Ola att jag inte ska jobba med henne för vi befinner oss på helt olika nivåer (jag över hanna haha) och att jag satsar på VG medans det inte är lönt för dem att satsa på VG. Oj Då.
Carro och jag pratade i 40 minuter igår (Carro 34, jag 6) och vi skapade våra alldeles egna konspirationsteorier. Det ska nog gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback