jul i familjetradition och mongolisation
Ja julen var väl som vanligt, pappa var disträ, mamma var stirrig, Jenny var uppriktig och Fredrik var artig. Som situationen krävde. Vi spelade iallafall Alias och det gick förvånansvärt bra. Okej det var mysigt att vara med familjen. Jag skulle inte vilja vara med någon annan fast jag hade velat att Erik hade varit här.
Fast det enda jag och Erik gör nu är att tjabba om nyår. Jag känner inte för att vara "i skogen och elda" på nyår. Jag hade mer tänkt mig "finklädd på middag hos Jenny". Och som vanligt får Erik som han vill fast han får det att låta som att det är mitt fel att det blir som det blir. Jag vet allvarligt talat inte vad jag ska göra med oss. Imorgon åker jag till Stora Herrestad och slår näven i bordet. Javisst.

Men idag ska jag och Waffer ut och supa bort julbesvären. Jag vet inte änna vart vi ska, eftersom Våffe inte är kontaktbar (hon hästar sig nog). Men hon pratade om fester och stort alkoholintag så det låter lovande. That's what I neeeeeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback