basgrupppppppppppppp
Min vecka verkligen. Fick tillbaka tentan i måndags, 19 poäng, lätt VG. Håhåjaja det var skitmånga som kuggade om man såg ju verkligen vilka som är elajten i klassen woho. Det sägs att 25% av alla på lärarutbildningen inte ska bli lärare, kan vi inte sålla bort dem redan nu?! Vissa är bara så mångoloijd! Fjådis tyckte jag skulle vara med i deras basgrupp istället för då hade det verkligen blivit sjärnorna samlade hoho. Tyvärr är det så att jag är i basgruppen med alla dumhanna och slöfuckersen i klassen. Nu har "miss sixty" eller tjejen med magtröjorna bytt till vår grupp så vi har fått myycket bättre gruppdynamik. sure thang. Fick också reda på att även om man har VG på båda individuella examinationerna så måste man ha VG på minst en av gruppexaminationerna med för att få VG i betyg på delkursen. Kul när man har en basgrupp som ligger på U-sträcket. Vi var 2 av sex som klarade tentan, visst Emil är nog ett snille egentligen men det är synd att spriten går före så att han aldrig orkar va med. Och igår var ännu mer glädjande, vetenskaplig rapport ska skrivas i tregrupper INOM basgruppen. JAAA! Tjockhanna och flumteresa jajjemän! Det kommer bli sååå bra! Åh. åh. vad ska man säga,snart är det ny klass då får jag se om jag hamnar med nån vettig eller kanske bara en hel drös med idiots. fuck. Hoppas att Dan inte byter så man har nån vettig att prata med. Fan nu när man har lärt känna guldkornen i klassen så ska vi splittras. Men jag slipper iallafall de här:

basgrupp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback